Miri mari ~

1 Feb

Kakmin dah sampai Miri dah. Fuhh pukul 10.15 malam baru datang kat terminal bas. Alamak oiyy, penatnya, 14 jam perjalanan dari Kuching. Kat dalam bas tu kerja Kakmin tidor je memanjang.😛. Sepanjang perjalanan tu, ni Kakmin nak komen sikitlah cerita yang ditayangkan untuk penumpang-penumpang bas. Cerita yang ditayangkan semuanya agak keterlaluan, maksuda Kakmin cerita yang ditayangkan mengandungi unsur-unsur ganas malahan lucah dan tidak sesuai ditayangkan kepada penumpang di dalam bas tersebut kerana rata-rata penumpag bas adalah remaja di bawah umur !. Ni pendapat Kakmin jelah ye. Kalau ada yang terasa, Upsss, sorryyy ~

Lepas sampai terminal, kiteorang tunggu akak-akak fasi dari Miri untuk ambik bawak pegi hotel. Actually malam tu memang kiteorang terus pegi ke Kampung Sukan Petronas, tapi malangnya penginapan kami untuk malam tu tak diluluskan. So, kiteorang stay kat hotel je lah. Kalau tak silap Kakmin nama hotel tu Mega Hotel. Kakmin dapat bilik 218. Bilik tu cukup untuk empat orang. Lepas masuk bilik,Kakmin dan kawan-kawan pegi mandi lepas tu solat. Lepas tu, Zzzzzzzz……………………………….zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…………………….🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: