Eee geramnya

18 Jan

Kesian kat Baby Sallehudin. Hari ni dia demam. Demam buat kali pertama. Umur dia baru je, jap ye Kakmin kira ~ Ha, baru je 24 hari. Kesia Kakmin tengok tau. Then mummy dia bawaklah Sallehudin pegi poliklinik. Ada ke doktor tu cakap Sallehudin tak demam !! Dia tak rasa ke badan budak tu panas. Tak payah guna thermometer pun tau budak tu demam. Sebab tak puas hati dengan jawapan doktor tu & untuk kebaikan Sallehudin, mummy dia dengan aunty Kakmin bawak lah Sallehudin pergi specialist. Nak tau apa doktor tu kata?. Eh, demam budak ni. suhu dia 39 celcius. See !! Demam kan??. Aishh tak buleh pakai betullah doktor yang periksa Sallehudin kat poliklinik tu ~ Upss.

Sallehudin berusia 5 hari

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: